Všeobecné obchodné podmienky

a ďalšie služby pre váš Eshop

Obchodné podmienky a ostatné dokumenty pre váš Eshop sú pre vás vypracované na mieru právnikom. V rámci dokumentácie sa môžete spoľahnúť na poradenstvo a individuálny prístup v oblasti online predaja a ochrany spotrebiteľa a rovnako aj na náš certifikát.

Kompletná dokumentácia

 

160 €

Cena je za dodanie všetkých dokumentov vyžadovaných zákonmi pre váš Eshop. Vrátane poradenských služieb a certifikátu. Služba zahŕňa:

 Všeobecné obchodné podmienky

 Reklamačný poriadok

Poučenie o Ochrane osobných údajov – GDPR

 Poučenie o súboroch cookies

 Reklamačný formulár

Protokol o vybavení reklamácie

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy

Certifikát obchodných podmienok – 1 rok

Následné úpravy dokumentov podľa vašich požiadaviek v prípade zmien vášho eshopu – 1 rok

Poradenstvo v oblasti práva ochrany spotrebiteľa – 1 rok

Informovanie o legislatívnych zmenách v oblasti predaja cez eshop – 1 rok

Nezáväzná možnosť predĺženia certifikátu, revízia dokumentov po 1 roku, predlženie poradenstva o 1 rok a predĺženie informovania o legislatívnych zmenách o 1 rok za zvýhodnenú cenu 60 Eur. Dokumenty využívate neobmedzene.

Individuálny dokument

 

  80 €

Cena je za dodanie jedného dokumentu pre Váš Eshop podľa vašich požiadaviek.

 Všeobecné obchodné podmienky

 Reklamačný poriadok

Poučenie o Ochrane osobných údajov a poučenie o cookies

 Reklamačný formulár na reklamovanie tovaru

Protokol o vybavení reklamácie

Formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu

Podmienky používania webového rozhrania

V prípade ak si nie ste istý, ktorý dokument na svoj Eshop potrebujete. Neváhajte nás kontaktovať. Bezplatne vykonáme analýzu dokumentácie na vašom Eshope a vyhodnotíme jej správnost a nájdeme správne riešenie pre Váš online projekt.

 

Iné služby pre Váš eshop

0 €

Ceny sú individualizované na základe vašej požiadavky, väčšinu vecí však vybavujeme zadarmo

Kontrola dokumentov na Eshope 

Certifikácia eshopu

Poradenstvo v oblasti e-commerce

Poradenstvo v oblasti ochrany spotrebiteľa

Poradenstvo v oblasti online marketingu

Poradenstvo v oblasti reklamácií

Poradenstvo v oblasti odstúpenia od zmlúv

Poradenstvo v oblasti obchodných vzťahov

Poradenstvo v oblasti úradov a kontrôl

Naším klientom sa snažíme poskytnúť všestrannú starostlivosť o ich internetové podnikania. V prípade ak máte v danej oblasti nejasnosti alebo otázky. Neváhajte nás kontaktovať. Radi vám pomôžeme.

Ako prebieha objednávka

Platíte až po dodaní služby

1. Po odoslaní objednávky vám zašleme e-mailové potvrdenie o jej prijatí. Zároveň vám zašleme krátky formulár, do ktorého uvediete základné informácie o vašom podnikaní.

2. Väčšinu ďalších informácii budeme hľadať na vašej doméne, prípadne z verejne prístupných zdrojov. V prípade ak budeme potrebovať ešte nejakú informáciu o vašom podnikaní napíšeme vám.

3. Do 5 pacovných dní vám doručíme prvú verziu dokumentov spolu s certifikátom vášho Eshopu.

4. V prípade ak budete mať k dokumentom nejaké pripomienky, tie následne prekonzultujeme a budeme sa snažiť nájsť riešenie. 

5. Po dokončení objednávky vám bude zaslaná faktúra za dodané služby so splatnosťou 14 dní.

6. Týmto naša spolupráca nekončí, hocikedy sa na nás môžete obrátiť a my vám radi pomôžeme s prevádzkovaním eshopu. Zároveń v prípade potreby vykonáme zmeny vo vašich dokumentoch a budeme sledovať prípadné zmeny zákonov, o ktorých vás informujeme.

Nezáväzná objednávka

Služba o ktorú mám záujem (Vyberte si službu, o ktorú máte záujem. V prípade ak máte záujem o poradenstvo a iné služby napíšte do poznámky otázku, právny problém, situáciu. V prípade ak máte záujem o vypracovanie individuálneho dokumentu napíšte do poznámky o aký dokument máte záujem).